NUESTROS ADOPTADOS DE AGOSTO-09

Estos son los PERROS DEL REFUGIO que han tenido la suerte de encontrar el CARIÑO DE UN HOGAR durante Agosto-09

GRACIAS  A LAS FAMILIAS QUE LOS HAN ADOPTADO POR SU SOLIDARIDAD CON LOS ANIMALES ABANDONADOS Y POR OFRECERLES LA OPORTUNIDAD DE UN HOGAR

ES LA ESPERANZA QUE NOS SIRVE PARA SEGUIR TRABAJANDO POR LOS QUE SIGUEN ESPERANDO

~ por ponteareasanimal en 2 septiembre 2009.

Una respuesta to “NUESTROS ADOPTADOS DE AGOSTO-09”

  1. hola!!
    son elena , teño fotos de Violeta para mandar , pero non sei como facer , que isto do internet…non se me da , bueno mandademe un mail , e o fago dende o correo meu.

    con Violeta estou moi feliz , e penso que ela tamen, moitas gracias!!! e un sol , fai moita compaña , é a miña sombra, e é moi boa , xoga co meu can e coa gata , come moi ben…
    agora vou a comezar un salchicha training para que responda polo nome e veña si está solta; coa correa moi ben , coma se sempre o fixera!
    moitas gracias de verdade , estou moi agradecida , é a mellor cadela do mundo!!

    bicos

Responder

 
